Support our work! Támogass minket!

Wire Transfer:
IBAN: HU12 1620 0223 1004 5507 0000 0000
SWIFT: HBWEHUHB

Átutalás:
A Város Mindenkié
16200223-10045507 (MagNet Bank)

Rólunk

A Város Mindenkié

A Város Mindenkié csoport olyan hajléktalan, hajléktalanságot megtapasztalt és lakásszegénységben élő aktivistákból és szövetségeseikből áll, akik tenni akarnak egy egyenlőségen alapuló és igazságos társadalomért. Célunk, hogy kiálljunk a hajléktalan emberek méltóságáért és küzdjünk a lakhatáshoz való jogért.

A szervezet minden tevékenységében – a döntéshozástól az akciók szervezéséig – a hajléktalan és lakásszegénységben élő emberek vezető szerepet játszanak.

Email: avarosmindenkie@gmail.com

Feliratkozás a hírlevélre: írj egy emailt nekünk "hírlevél" tárggyal

Feliratkozás önkéntesnek: írj egy emailt nekünk "önkéntes" tárggyal

Telefon: Ország Dóra (0630-167-2588)

Címkék

13. kerület (5) 2. kerület (1) adomány (19) airbnb (2) alkotmányos jogok (14) alternatív köztársasági elnök (5) Ausztria (3) avm akadémia (99) avm film (4) Belgium (5) belügyminisztérium (3) belváros (9) beszámoló (402) beszélgetés (82) bihari utca (28) bíróság (49) BKV (1) börtönszálló (13) börtön helyett lakhatást (3) Brazília (1) Budafok-Tétény (6) budapest pride (10) Bulgária (1) criminalization (42) Csehország (8) csepel (15) Dánia (2) debrecen (3) Dél-Afrika (13) demokratikus koalíció (3) deutsch (5) díj (5) diszkrimináció (63) Dunakeszi (1) dzsentrifikáció (8) egészségügy (3) Egyenlő Bánásmód Hatóság (12) Egyesült Államok (23) Együtt (1) együtt a lakhatásunkért (6) életvitelszerű lakhatás közterületen (340) élőlánc (35) elsőként lakhatás (33) elvonulás (18) emmi (5) english (109) ensz (11) érdekvédelem (416) erzsébetváros (2) esemény (318) espanol (2) étel (5) európai lakhatási hálózat (11) európai unió (19) európai unió bírósága (1) fagyhalál (9) feantsa (12) fedél nélkül (9) ferencváros (58) FocusE15 (1) fogyatékkal élők (10) food not bombs (1) fotózás és aktivizmus (3) főváros (82) francais (4) franciaország (11) goldenblog (2) Görögország (2) guberálás (4) gyerekek kilakoltatása (38) gyermekelvétel (53) gyógyszergyári út (8) győzelem (31) habitat for humanity (12) hajléktalan ellátás (135) halottak napja (5) HaNEM (90) hatósági zaklatás (23) házfoglalás (25) hegyvidék (4) helsinki bizottság (1) Hollandia (1) hős utca (6) humán platform (9) igazoltatás (31) India (1) Írország (4) Japán (2) járókelő (1) józsefváros (84) józsef attila (2) karácsony (14) Kásler Miklós (1) kassák múzeum (5) kecskemét (2) kék (2) kenyszi (17) képzés (43) kilakoltatás (230) kilakoltatás naplók (4) kiléptető lakások (2) kisokos (11) kispest (12) kőbánya (77) koldulás (5) költészet (26) költözés (1) konferencia (34) koppány utca (10) kórház (1) korona (7) köszönet (18) közélet iskolája (4) közérdekű adatigénylés (20) közmunkás mozgalom (1) közösség (82) köztér (84) közterület felügyelet (8) közvécé (2) kunyhóbontás (130) lakásmenet (41) lakcím (60) lakcím naplók (17) lakhatás (383) lakhatáshoz való jog (28) lakhatási platform (2) lakhatási válság (53) lakok (1) lélek program (2) Lengyelország (4) lisszabon (1) lmbtq (12) lmp (16) lomtanalítás (1) március 15 (3) média (213) megemlékezés (30) megoldás (38) menekültek (15) menhely alapítvány (3) mentők (15) mérce (1) migszol (12) Miskolc (5) mszp (4) munkaügy (6) művészet (32) muzsikus rádió (150) Nagy Britannia (6) NANE (3) Németország (9) nemzetközi (176) nemzetközi dokumentumok (12) nem szegényeknek való vidék (1) nigéria (1) noszlopy utca (6) nyílt levél (95) nyíregyháza (2) október 23 (8) Olaszország (1) ombudsman (13) önkéntesség (17) pápa (5) Párbeszéd Magyarországért (1) parlament (9) Pécs (35) Pesterzsébet (1) picture the homeless (8) polgári engedetlenség (46) portrék (61) Portugália (2) portugues (2) Rákosmente (7) Rákospalota (5) rehab cm (2) rendhagyó osztályfőnöki óra (22) rendőrség (54) részvételi akciókutatás (29) romák (7) Románia (2) sajókaza (2) Schlauch-progam (6) segély (10) sherwood (19) Sierra Leone (3) Spanyolország (1) stopkilakoltatás (2) Svédország (1) szeged (1) szegénységellenes hálózat (4) szégyenkordon (6) székesfehérvár (3) szemüveg (9) Szenegál (1) Szlovákia (1) Szlovénia (2) szociális bérlakás (8) szociális építőtábor (8) szociális munka (13) szociális temetés (1) szolidaritás (117) születésnap (19) támogatás (22) tapasztalati szakértő (7) társadalombiztosítás (1) tasz (17) tb (1) tek (2) terebesi erdő (28) Terézváros (1) Thaiföld (2) Törökország (2) Törökszentmiklós (1) törvénymódosítás (1) tüntetés (194) üdvhadsereg (4) újbuda (11) újpest (9) új blogfelület (1) üres házak (77) utcajogász (37) Utcáról lakásba egyesület (9) utca és jog (37) vác (1) Vajdahunyad utca (3) választások (40) választás 2014 (5) választás 2018 (6) vallás (6) van esély (1) városhoz való jog (10) vaskapu utca (2) vécé (1) Veresegyház (1) videó (217) wc (53) XV. kerület (1) zöld pók (2) zugló (40) Címkefelhő

AZ AVM tagjai bemutatkoznak: Petrák István

Hogy ki vagyok Én
E földtekén ?
Vagyok aki vagyok !
Én, Én vagyok.
... Kivagyok ...
Nagyon kivagyok !
Kivagyok, hogy utcára kerültem,
Kivagyok, mert nem erre születtem,
A PÉNZ, hasznos, ha mérő eszköz
De kiborít, ha túl nő mindenen, s lefőz
Ha csak a pénz van, s az EMBER sehol
Mikor az ember helyett, a pénz az ÚR (!), mindenhol
Ha csak azt tehetem már
Amit a pénz diktál
És ha nem, nekem is vége
Ki dobnak, mehetek a szemétre

 

Mint annyi ember, én is azzal kezdtem, hogy megszülettem a Földön, Európában, Magyarországon, Budapesten, Pesten, a huszadik kerületben, rég, nőnapi ajándékként. Mechanikai műszerésznek tanultam, ahol annó az egyik tanárom azt mondta: egy műszerésznek mindenhez kell érteni. Leérettségiztem, estin, majd elmentem felvételizni a Kandó Kálmán Villamos Ipari Főiskola, Gyengeáramú kar, Műszerautomatika szakára. Írásbeli sikerült, szóbelinél bevonultam katonának. A Honvédség a tanulást nem engedélyezte. Ezért, érdeklődésem a biológia felé fordult. Mi az ÉLET, mint olyan? Ez lett, kutatásom fő kérdése, mely legalább 3 évig folyt, de akkor rá találtam Gánti Tibor: Az élet princípiuma című művére. Elolvastam.

E mű már megadta, megtalálta erre a kérdésre a választ. Aztán az evolúció érdekelt, de Csányi Vilmos etológus kimerítő választ adott erre is. Aztán a számítógép kezdett el érdekelni. Mi az? Mi a lényege? Mi az a MI (MESTERSÉGES INTELLIGENCIA)? Innen már csak egy ugrás volt, hogy a gondolkodás érdekeljen, az kezdett el érdekelni. Az emberi, az állati, és a mesterséges gondolkodás is. Ez még mai napig is tartana, de... amikor 2008 decemberében hajléktalan lettem, semmi sem érdekelt.

2011 februárjában kezdte érdekelni a Lindát, hogy Én ki vagyok, milyen vagyok, s egyáltalán, mért vagyok, ezért aztán engem meg elkezdett érdekelni a Linda! A LINDASÁG! Ez jó (!), mert jó, és szép a téma, s mert ez a kérdéskör kimeríthetetlen. Életem végéig is kutathatok ebben a témában. Azóta, barátok vagyunk.

Ő vett rá a tavalyi, parlament előtti tüntetésre is. Korán érkeztünk, így megkérdeztük, segíthetünk-e. IGEN! - volt a válasz. Délutánra AVM-es rendezőkké váltunk. Jól sült el az egész tüntetés. Sikeres volt. Ezért aztán, továbbra is AVM-esek szerettünk volna lenni. Érdeklődésünkre, Tessza mondta nekünk: semmi probléma, úgyis most indul egy új AVM-es csoport, Utca és Jog címmel. Ha érdekel, legyünk ott az alakulásukon. Ha felvesznek bennünket, azok lehetünk. Érdekelt! Úgy lett! Azóta is folyamatosan érdekel. Az AVM, Utca és Jog csoportjában teszem a dolgom. Érdekes, izgalmas, csak nem tudni, hogy mi lesz a vége.

2012.03.04. 06:00 • 1 komment Címkék: portrék
 
 
süti beállítások módosítása