A Város Mindenkié - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/22/a_nemzeti_unnep_masnapjan_lakoltatna_ki_erzsebetvaros_egy_negygyermekes_csaladot/full_commentlist/1#c36005135
Válasz erre: A nemzeti ünnep másnapján lakoltatna ki Erzsébetváros egy négygyermekes családot
2018-10-23T09:31:21+02:00
2018-10-23T09:31:21+02:00
collateral damages
http://blog.hu/user/552759
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/22/a_nemzeti_unnep_masnapjan_lakoltatna_ki_erzsebetvaros_egy_negygyermekes_csaladot?full_commentlist=1#c36004231" class="reply_nick_1369603" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36004231 );">@Gödör Pöce</a>: <br />
Békés, boldog karácsonyt kívánnak!
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/22/a_nemzeti_unnep_masnapjan_lakoltatna_ki_erzsebetvaros_egy_negygyermekes_csaladot/full_commentlist/1#c36004231
Válasz erre: A nemzeti ünnep másnapján lakoltatna ki Erzsébetváros egy négygyermekes családot
2018-10-22T22:40:10+02:00
2018-10-22T22:40:10+02:00
Gödör Pöce
http://blog.hu/user/1369603
Körösztényi démokrácia vagyon. Ja és épp családok éve is! Minden a szeretetről szól...
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/22/a_nemzeti_unnep_masnapjan_lakoltatna_ki_erzsebetvaros_egy_negygyermekes_csaladot/full_commentlist/1#c36004211
Válasz erre: A nemzeti ünnep másnapján lakoltatna ki Erzsébetváros egy négygyermekes családot
2018-10-22T22:36:22+02:00
2018-10-22T22:36:22+02:00
csutka52
http://blog.hu/user/395082
kell a lakás így már valaki jó ismerősnek...
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/22/a_nemzeti_unnep_masnapjan_lakoltatna_ki_erzsebetvaros_egy_negygyermekes_csaladot/full_commentlist/1#c36004115
Válasz erre: A nemzeti ünnep másnapján lakoltatna ki Erzsébetváros egy négygyermekes családot
2018-10-22T22:12:07+02:00
2018-10-22T22:12:07+02:00
Maresi
http://blog.hu/user/138594
Akkor megsem a bankok ag ordogok? Szamoljak meg, hany lakatlan ingatlan van kihasznalatlanul Erzsebetvarosban! A hajlektalansagot megtiltja az uj torveny, de a torvenyhozo meg gyartja oket. Szemetek!
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/21/a_hajlektalan_emberek_nem_bunozok/full_commentlist/1#c36003317
Válasz erre: A hajléktalan emberek nem bűnözők! Nyílt levél a rendőrségnek
2018-10-22T19:40:49+02:00
2018-10-22T19:40:49+02:00
Pyrrhus
http://blog.hu/user/363155
Az megér egy misét, hogy milyen törvényes jövedelemből, egyáltalán miből él az, akinek se, hajléka, se lakása, se munkája? Piája és cigarettája viszont mindig.<br />
Van viszont munkaundora és minden társadalmi törvény, szabály megsértési hajlama.<br />
<br />
A nagy jogvédők már megint átestek a ló túlsó oldalára. <br />
Nem a hajléktalanság a bűn, hanem a más telkének, területének lakhatás céljára történő elfoglalása, életvitelszerű használata, teleszemelése, teleszarása, telehugyozása.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/21/a_hajlektalan_emberek_nem_bunozok/full_commentlist/1#c36002459
Válasz erre: A hajléktalan emberek nem bűnözők! Nyílt levél a rendőrségnek
2018-10-22T15:42:15+02:00
2018-10-22T15:42:15+02:00
Azt gondolnám,hogy a közszolga azért van,mert a köz jóért dolgozik!Hát Magyarországon erre nincs vevő!Ahol lehet nyírják a szegényeket,hogy a rokonynak több jusson,ahogy az ezer éves megalakulása óta az országot vezető "uraknak"!Most is jobbágynak nézik aki annyit ér,amennyije van!A fentebb leírt vélemények a csatlósókat mínősitik!
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c36001793
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-22T12:36:12+02:00
2018-10-22T12:36:12+02:00
Sir Galahad
http://blog.hu/user/54910
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c36001519" class="reply_nick_648369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36001519 );">@élhetetlen</a>: Szerintem is eljutottunk egy olyan pontra, ahonnan nincs folytatni a beszélgetést. Nem gondolom, hogy jó ötlet volna mindenkinek lakást ajándékozni, aki részegen fetreng az utcán, mert másnap százezrek, esetleg milliók fogják felmondani a lakáshitelt vagy a bérleti szerződést, joggal kérve az állami ingyenlakást. Én az olyan orwelli gondolkodásmóddal, hogy ez egyeseknek jár, másoknak meg nem, nem tudok mit kezdeni.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c36001519
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-22T11:37:57+02:00
2018-10-22T11:37:57+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c36000781" class="reply_nick_54910" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36000781 );">@Sir Galahad</a>: Ezt most befejezem. Így nincs értelme beszélni. A saját mocskában fekvő alkoholistát kezelni, ellátni kellene. Az „igényeinek megfelelő lakásról” meg szó sem volt. Azt meg nem hiszem, hogy a tisztességesen dolgozó emberek úgy akarnák leérlni az életüket, hogy ketten vannak 12 nm-en, és a wc a folyosó végén. Ez a régi munkásszálló szint, és csak az lakott ott, akinek többre nem tellett. Ne mond már, hogy a rendesen kereső emberek tüntettek, hogy nekik is jár ez a luxus.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/21/folytatodik_a_hajlektalan_emberek_uldozese_rendes_eljarasban_targyalja_a_birosag_zoltan_ugyet/full_commentlist/1#c36001439
Válasz erre: Folytatódik a hajléktalan emberek üldözése - rendes eljárásban tárgyalja a bíróság Zoltán ügyét
2018-10-22T11:21:02+02:00
2018-10-22T11:21:02+02:00
Nagykörúton túli magyar
http://blog.hu/user/698579
Egyébként lenne egy egyszerű mód, hogy bebizonyíthassa a sok libbant, hogy üldözik a hajléktalanokat.<br />
<br />
Próbáljanak meg ők is az utcán élni életvitelszerűen, kifeküdni hetekre egy padra paplannal és párnával, összeszarni a környéket és kéregetni. Elvileg semmi bajuk nem eshet, hiszen papírjuk van, hogy van saját otthonuk, bármikor hazamehetnek, ha akarnak. Ha tényleg a hajléktalanokat üldözik, akkor őket békén hagynák, hiszen nem hajléktalanok, csak az utcán élnek.<br />
Na, kipróbáljátok?
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/21/folytatodik_a_hajlektalan_emberek_uldozese_rendes_eljarasban_targyalja_a_birosag_zoltan_ugyet/full_commentlist/1#c36001391
Válasz erre: Folytatódik a hajléktalan emberek üldözése - rendes eljárásban tárgyalja a bíróság Zoltán ügyét
2018-10-22T11:12:15+02:00
2018-10-22T11:12:15+02:00
Nagykörúton túli magyar
http://blog.hu/user/698579
A gödöllői polgármester is beszélgetett videójában egy már 6 éve a szálláson lakó hajléktalannal. Érdekes volt, hogy egyszer sem üldözték, hát pedig hajléktalan. Akkor hogy is van ez a hajléktalan üldözés??
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/21/folytatodik_a_hajlektalan_emberek_uldozese_rendes_eljarasban_targyalja_a_birosag_zoltan_ugyet/full_commentlist/1#c36000785
Válasz erre: Folytatódik a hajléktalan emberek üldözése - rendes eljárásban tárgyalja a bíróság Zoltán ügyét
2018-10-22T08:21:31+02:00
2018-10-22T08:21:31+02:00
Namir
http://blog.hu/user/126655
"Zoltán elmondta, hogy érelzáródása, gerinctörése, csuklótörése és bordatörése is van"<br />
= az utcán élés lassú haldoklás<br />
<br />
Ennél csak jobb lehet a szálló.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c36000781
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-22T08:19:13+02:00
2018-10-22T08:19:13+02:00
Sir Galahad
http://blog.hu/user/54910
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35999901" class="reply_nick_648369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35999901 );">@élhetetlen</a>: Elvi okokból nem értek egyet a fantáziáddal. Ha megadjuk a jogot a saját mocskában fekvő alkoholistának, hogy az igényeinek megfelelő lakást kapjon, akkor igazságtalan lenne megtagadni ugyanezt a tisztességesen dolgozó emberektől. Szerinted van annyi pénz, hogy minden magyar embernek lakást vegyen az állam?
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/21/folytatodik_a_hajlektalan_emberek_uldozese_rendes_eljarasban_targyalja_a_birosag_zoltan_ugyet/full_commentlist/1#c36000751
Válasz erre: Folytatódik a hajléktalan emberek üldözése - rendes eljárásban tárgyalja a bíróság Zoltán ügyét
2018-10-22T08:10:03+02:00
2018-10-22T08:10:03+02:00
Buchhalter
http://blog.hu/user/994924
Rendben ,embertelen a Fidesz .És a város mindenkié mit tenne annak érdekében,hogy a kedves hajléktalanok elfogadják e felkínált segítséget,mert azért az mégse járja ,hogy a főtereken fetrengjenek ,szemeteljenek ,hugyozzanak és bűzölögjenek.Majd ha a az aktívisták gyerekei elkapnak rühességet ,gombát és egyéb fertőzéseket akkor is így fogják nyomni az üres mantrájukat? Vannak hajléktalanok akiken lehet és kell is segíteni ,mert el is akarják fogadni.De van egy hajléktalan öntörvényű réteg akikkel semmit se lehet kezdeni.Továbbra is szó szerint beleszarik a társadalom képébe pártállástól függetlenül.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/21/folytatodik_a_hajlektalan_emberek_uldozese_rendes_eljarasban_targyalja_a_birosag_zoltan_ugyet/full_commentlist/1#c36000697
Válasz erre: Folytatódik a hajléktalan emberek üldözése - rendes eljárásban tárgyalja a bíróság Zoltán ügyét
2018-10-22T07:47:38+02:00
2018-10-22T07:47:38+02:00
Zsuzsi25
http://blog.hu/user/988510
Végre egy értelmes törvény a fidesztöl, bár nem rájuk szavaztam, ha igy folytatják. .....
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/21/folytatodik_a_hajlektalan_emberek_uldozese_rendes_eljarasban_targyalja_a_birosag_zoltan_ugyet/full_commentlist/1#c36000693
Válasz erre: Folytatódik a hajléktalan emberek üldözése - rendes eljárásban tárgyalja a bíróság Zoltán ügyét
2018-10-22T07:46:38+02:00
2018-10-22T07:46:38+02:00
öreg baka nem rakéta
http://blog.hu/user/889147
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/21/folytatodik_a_hajlektalan_emberek_uldozese_rendes_eljarasban_targyalja_a_birosag_zoltan_ugyet?full_commentlist=1#c36000433" class="reply_nick_899327" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36000433 );">@Máttyáskirály</a>: Gondolom a szaga volt a távolságtartás oka. Az a szoba lesz minden hajléktalan elítélő szobája?
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c36000597
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-22T06:46:32+02:00
2018-10-22T06:46:32+02:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c36000085" class="reply_nick_528310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36000085 );">@sinus67</a>: <br />
<br />
A korrupció tizedrangú kérdés eleve.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/21/folytatodik_a_hajlektalan_emberek_uldozese_rendes_eljarasban_targyalja_a_birosag_zoltan_ugyet/full_commentlist/1#c36000433
Válasz erre: Folytatódik a hajléktalan emberek üldözése - rendes eljárásban tárgyalja a bíróság Zoltán ügyét
2018-10-22T00:29:53+02:00
2018-10-22T00:29:53+02:00
Máttyáskirály
http://blog.hu/user/899327
Azt nem értem miért nem lehet valaki személyesen jelen a saját büntetö ügyének tárgyalásán.....
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c36000409
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-22T00:20:37+02:00
2018-10-22T00:20:37+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c36000171" class="reply_nick_230227" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36000171 );">@CyberPunK</a>: Persze, hogy tudom mi lesz, pontosan már mi van. És nem is kéne népszavazás. Csak annyit akartam mondani, hogy, ha a kormány a harmadik változattal kezdte volna, az mindenkinek jobb lenne, és senki nem lenne felháborodva. Nem vagyok én hülye, de tudom, menjek a picsába.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c36000171
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T22:48:14+02:00
2018-10-21T22:48:14+02:00
CyberPunK
http://blog.hu/user/230227
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c36000001" class="reply_nick_648369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36000001 );">@élhetetlen</a>: Te is pontosan tudod jól, hogy melyik az ami meg fog valósulni és melyik ami nem. Igazad van, meg is szavaznám, de nem lesz róla szavazás. Az állapotok viszont tarthatatlanok.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2015/07/09/tamogasd_az_avmet/full_commentlist/1#c36000157
Válasz erre: Támogass minket!
2018-10-21T22:44:29+02:00
2018-10-21T22:44:29+02:00
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2015/07/09/tamogasd_az_avmet?full_commentlist=1#c21616560" class="reply_nick_183935" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21616560 );">@dezso</a>: <a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2015/07/09/tamogasd_az_avmet?full_commentlist=1#c33454173" class="reply_nick_570506" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33454173 );">@Pandi Atya</a>: <br />
Tudom, evekkel ezelott irtatok, de szeretnem tudatni, hogy az utcajogaszoknal van paypal lehetoseg. Tudom, hogy az utcajogaszok talan kevesbe raszorultak, mint a varosmindenkie csoport, de, ha a varosmindenkiert nem hajlando paypalozni... hat sajnalom. <br />
A bankom sem igazan hajlando magyar bankszamlara utalni, mert khm.... velemenyuk van a magyarok ugyintezesi modszereirol. Hozzateszem, nekem is. <br />
Szoval csak most utaltam (sajnos csak) 28ezer Ft-ot az utcajogaszoknak. Ok is megerdemlik, kemenyen dolgoznak a jog ervenyesiteseert.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c36000085
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T22:26:14+02:00
2018-10-21T22:26:14+02:00
sinus67
http://blog.hu/user/528310
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35999235" class="reply_nick_117536" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35999235 );">@maxval balcán bircaman</a>: <br />
A korrupció problémájának megoldására is van tiltás! És? Megoldódott a probléma?<br />
Ha hajléjtalanozás, sargentinizés, sorosozás meg migránsozás megy, a korrupció jó úton halad a tiltás ellenére is.<br />
Na ezért történt ez a hajléktalanos fércmunka, mert most ez a téma, nem az Orbán család repülőzése, nem az OLAF jelentések, stb. stb.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c36000071
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T22:19:31+02:00
2018-10-21T22:19:31+02:00
sinus67
http://blog.hu/user/528310
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c36000041" class="reply_nick_528310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36000041 );">@sinus67</a>: <br />
Mellesleg nem olyan régen volt még, amikor a kormány sokkal jobban tudta mi kell a népnek, mint maga a nép! És alkalmazta is ezt a tudást egészen 1990-ig. (Na jó, 1989-ig.)
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c36000041
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T22:12:49+02:00
2018-10-21T22:12:49+02:00
sinus67
http://blog.hu/user/528310
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35999771" class="reply_nick_54910" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35999771 );">@Sir Galahad</a>: <br />
Ezt az értelmes döntésre szorítást még érteném én is, de a korrábbiak alapján a fideszre nem az értelmes döntésre szorítás a jellemző, hanem az "uralkodói" akarat keresztülvitele mindenáron, az érintettek, vagy az érintetteket képviselők álláspontjának figyelmen kívül hagyásával.<br />
Erre megvannak a trükkök és 2010 óta élnek is vele rendesen, hiszen a törvénygyár működik!
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c36000001
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T21:55:44+02:00
2018-10-21T21:55:44+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35999749" class="reply_nick_230227" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35999749 );">@CyberPunK</a>: Hát ez nem fog menni, feladom. „Vagy elfogadod azt, hogy a többség nem azért adózik, hogy szarszagban menjen át az aluljárókban vagy nem. De attól még ez a többség akarata.”. „30 év után ezt legalább megoldotta ez a szarfaszú bagázs.”. Csak azt oldotta meg, hogy nem látod őket, a hajléktalanság problémáját nem. <br />
A többség akarata. Elképzelek egy népszavazást pár különböző képpen feltett kérdéssel. <br />
1, Akarja-e, hogy a lakásnélküliek továbbra is az aluljárókba szarjanak, és a villamos ülésre vizeljenek? 100 % azt válaszolná, hogy nem. <br />
2, Akarja-e, hogy az otthontalanokat 10 nm-es, élhető lakásokba helyezzük el, hogy ne zavarjanak bennünket a köztereken? A válasz még mindig nem az elhelyezés mellett fog szólni, mert ugye, az én adómból ne…<br />
3, Akarja-e, hogy egy év TAO (a TAO zömmel stadion építésre, és most már fenntartásra fordított be nem fizetett adó) átirányítással 10 nm-es elhelyezést biztosítsunk az otthontalanoknak, hogy ne zavarjanak bennünket a köztereken? Itt már jöhetne jó megoldást sugalló válasz is. <br />
Erről ennyit, és tudom, menjek a picsába. Jó éjt!
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999901
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T21:25:24+02:00
2018-10-21T21:25:24+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35999771" class="reply_nick_54910" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35999771 );">@Sir Galahad</a>: „Az, hogy az ember ne fagyjon meg például, adott esetben szerintem ennél fontosabb.”. Nem tűnt fel, hogy ez a törvény júliusban is törvény? Tehát nem arról van szó, amiről beszélsz. Ami az én fantazmagóriám, hogy kellenének ezeknek az embereknek 12 négyzetméteres ingyen lyukat, kellene a betegek kezelése,és kellene sok 40, 60 nm-es bérlakás kezdő fiataloknak olcsón, mert nem hiszek abban, hogy az ország majd a stadionoktól felvirágzik.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999773
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T20:57:13+02:00
2018-10-21T20:57:13+02:00
Dr.Démonmac1
http://blog.hu/user/685372
Nos, én úgy vagyok vele, hogy a város nem "mindenkié". A belvárosban nem egy helyen, bizonyos hajléktalanok/koldusok szabályszerűen zsarolják az embert. Ha nem adsz pénzt, leköp, összekarcolja a kocsit/szart ken rá, odaül a bolt/étterem bejárata mellé. Az élettere nettó mocsok, wcre nem nagyon tud hova menni, így az is megy a környékre /kapulajba, és egyéb helyekre... Nyilván ártalmatlan vállfaja is van szegényeknek, de az állam feladata lenne, hogy ezt megoldja. Nem kedvelem a fideszt, de legalább valami megoldás lett (a probléma szőnyeg alá való söprése) de a többiek semmi kézzel fogahtót nem csináltak. Kimondottan örülök, hogy legalább a metrómegállók már nem néznek ki úgy, mint a disznóól. (most a kormánynak az ellátást/lakhelyet kellene megszerveznie, de gyanítom az nem lesz ennyire gyors)
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999771
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T20:56:36+02:00
2018-10-21T20:56:36+02:00
Sir Galahad
http://blog.hu/user/54910
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35999285" class="reply_nick_648369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35999285 );">@élhetetlen</a>: Tényleg nem értem. Aláírom, a személyes tér meg az emberi kapcsolatok fontosak, de vannak helyzetek, amikor ezt háttérbe kell szorítani. Az, hogy az ember ne fagyjon meg például, adott esetben szerintem ennél fontosabb. És aki ezt nem látja be magától, azt nem meggyőzni kell, hanem rászorítani az értelmes döntésre.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999749
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T20:45:00+02:00
2018-10-21T20:45:00+02:00
CyberPunK
http://blog.hu/user/230227
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35999721" class="reply_nick_648369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35999721 );">@élhetetlen</a>: Nem, én erre gondoltam: <a rel="nofollow" href="https://megosztok.blog.hu/2018/10/17/nem_velem_tortenik_avagy_igenis_minden_a_te_felelosseged">megosztok.blog.hu/2018/10/17/nem_velem_tortenik_avagy_igenis_minden_a_te_felelosseged</a><br />
<br />
Vagy elfogadod azt, hogy a többség nem azért adózik, hogy szarszagban menjen át az aluljárókban vagy nem. De attól még ez a többség akarata. Próbáld meg megérteni, ha elfogadni nem tudod. 30 év után ezt legalább megoldotta ez a szarfaszú bagázs. A többieknek ennyi se ment.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999721
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T20:36:20+02:00
2018-10-21T20:36:20+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35999433" class="reply_nick_230227" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35999433 );">@CyberPunK</a>: „a hajléktalanság kezelését hagyják az utcai gondozó szolgálatokra, és csak abban az esetben foglalkozzanak ezzel a problémával ha azt a rendőrség életvédelmi kötelezettségei indokolják.”. Azt írták, hogy a kezelését, nem a megoldását, ha nem tűnt volna fel. Mert ami most történik, az megoldásnak sem jó, kezelésnek sem mondható. Erre írtad, hogy „Ja, mert olyan sokat tettek eddig is a helyzet felszámolása érdekében. Konzerválták az állapotot és annyi.”? Ennek a helyzetnek a kezelése esetleg a tea, meleg kaja, meleg takaró, a helyzet felszámolása, megoldása egy teljesen más eset, úgyhogy az érveléseddel én is elküldhetnélek a picsába. <br />
De küldtek már el, pár napja volt egy aranyos eset. Nemecsek feltette a nagy kérdést stadion vs oktatás ügyben: „Csak nem értem, hogy ha a több pénzből kiképzett több ember utána lelép külföldre az mitől jobb üzlet mint a stadion?!”. Amire azt válaszoltam pikírten, hogy például, hogy aki lelép külföldre, arra már nem kell költeni, míg a stadionra kell, ameddig csak áll. Komoly választ küldött: „Hülye”. Na, most miatta, vagy miattad dőljek a kardomba? Amíg csak ilyen koponyák küldenek el a picsába, addig nálam nincs baj. Nálatok van, de azon nem lehet segíteni.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999617
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T20:03:19+02:00
2018-10-21T20:03:19+02:00
Fikalnyik Eugén
http://blog.hu/user/48273
Ez a kérdés nem a hajléktalanokról szól. Utcán szarni, szemetelni, zavarni másokat idáig sem lehetett, de senki nem tartatta be, egyszerűbb kerékbilincset rakosgatni vagy traffizni. Ezzel a törvénymódosítással elvették mindannyiunk jogát attól hogy a mindannyiunk tulajdonát képező közterületeken azt csináljunk, amit akarunk. Max munkába járhatunk. Persze ezt hiába is magyarázhatnánk egy fideszdisznónak, többsége inaktív söpredék.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999505
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T19:23:26+02:00
2018-10-21T19:23:26+02:00
miketbeszéltek
http://blog.hu/user/279908
Mond neked valamit? Bayer Zsolt egy konzervatív újságíró!<br />
Mióta? A trágársága önmagában is ellentétes a konzervatív erkölcsökkel.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999473
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T19:15:17+02:00
2018-10-21T19:15:17+02:00
József Kodácsi
http://blog.hu/user/1323549
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35996739" class="reply_nick_279908" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35996739 );">@miketbeszéltek</a>: Mond neked valamit? Bayer Zsolt egy konzervatív újságíró!
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999449
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T19:10:05+02:00
2018-10-21T19:10:05+02:00
Bkkzol
http://blog.hu/user/1301680
Arról nem nagyon publikálnak, hogy mennyien örülnek a sz.rtalnított közterek, aluljáróknak.<br />
Nagyon sokan nem érezzük úgy, hogy a "város mindenkié" vagy legalább is nem úgy ahogy a libsi cicababák vérnyákolnak mielőtt vissza vonulnak a belbudai kávézókba.<br />
Mindenki csak reméli, hogy legalább ez az állapot állandósul, idővel még jobb lesz.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999433
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T19:03:55+02:00
2018-10-21T19:03:55+02:00
CyberPunK
http://blog.hu/user/230227
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35999347" class="reply_nick_648369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35999347 );">@élhetetlen</a>: Téged nem küldtelek el már párszor a picsába? Nézd már meg mi van a cikkben. Nézd már meg mire reagáltam. Nem, inkább menj a picsába, de komolyan.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999369
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T18:43:18+02:00
2018-10-21T18:43:18+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35999103" class="reply_nick_252392" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35999103 );">@Krumpli Bogart</a>: Egyszerű a válasz, mert a tömegszállás még fűtéssel is szarabb, mint az utca. Ha jobb lenne, bemennének, nem gondolod? Ennyit nem tudtál kiokoskodni évek óta? Mondom ezt szállótapasztalat nélkül, csak úgy logikai alapon.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999347
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T18:37:29+02:00
2018-10-21T18:37:29+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35999263" class="reply_nick_230227" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35999263 );">@CyberPunK</a>: Hát feldobom a talpam. Jönnek egyre az okosok. Az utcai segítők hogyan tudnák felszámolni a helyzetet? Nekik csak teára és takaróra telik, és az idejüket adják, te hülye. Nekik kéne élhető, használható szállókat építeni, és kórházakat a már mentálisan sérültek számára? A kormány megoldhatná, akár egy évnyi TAO átirányítással erre a területre, de az eszedbe sem jut, dobják már össze a gondozó szolgálatok! Mi van az agyad helyén?
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999315
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T18:24:23+02:00
2018-10-21T18:24:23+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35999001" class="reply_nick_1251155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35999001 );">@HABONYKOMMANDÓ.</a>: Huh, ez szép futam volt. Bár lehet, hogy belőled lenne érdemes kutyakaját csinálni, mert csak bőrbe töltött hús vagy, a kollektív tudat, egy molekulát sem vesztene.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999285
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T18:17:41+02:00
2018-10-21T18:17:41+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35998985" class="reply_nick_54910" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35998985 );">@Sir Galahad</a>: Jó. „a szálló körülményeit az utcával vessük össze”. A horkolnak vs utcazaj nem összevethető, mert a horkolás csak egy példa volt. Nem tudod elképzelni, hogy milyen lehet minden este másik 19 emberhez alkalmazkodni. „A szállón nincs zárható szekrény, de az utcán sincs.”. De az utcán, ha találtál egy megfelelő vackot, akkor minden este ugyanaz alszik melletted, és akár be is oszthatjátok, hogy ki mikor megy el, és mikor vigyáz a közös „vagyonra”. Emberi kapcsolat. A másik réteg, aki párban kivonul a kiserdőbe, összetákol egy kalyibát, és nem összkomfortban, de él, úgy ahogy tud, annyi komforttal, amit összehozott. Ott is ő van, az emberi mivoltában, a saját közegében. Ezt is letarolták, letarolják. Ezt nem érted meg, hogy ha egy embernek nem hagynak személyes életteret, akkor már semmije sem maradt, hiába fűtenek. A tömegszállás meg nem biztosít személyes életteret. „ruhát, cipőt úgyis kap mindig ingyen.”. Vagy, ha beáll a tél, és fázik a lába szandálban, amit most kéne kidobni, mert jövőre úgyis kap, de nincs „készleten” a mérete téli cipőből, csak három számmal kisebb, hát akkor úgy járt. Ilyet csak az képes mondani, akinek, ha cipő kell, akkor elmegy és vesz egy 60 eft-s közép árast, mert nem gond. Nagyon nem érted, mi a gond a tömegszállásokkal.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999263
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T18:13:11+02:00
2018-10-21T18:13:11+02:00
CyberPunK
http://blog.hu/user/230227
"a hajléktalanság kezelését hagyják az utcai gondozó szolgálatokra"<br />
<br />
Ja, mert olyan sokat tettek eddig is a helyzet felszámolása érdekében. Konzerválták az állapotot és annyi.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999235
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T18:00:36+02:00
2018-10-21T18:00:36+02:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35998485" class="reply_nick_528310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35998485 );">@sinus67</a>: <br />
<br />
A megoldás része a tiltás.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999179
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T17:43:14+02:00
2018-10-21T17:43:14+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35998963" class="reply_nick_663880" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35998963 );">@zolia</a>: Nyitás, zárás akár szállónként változhat, nem vagyok érintett, nem tudom. Az már komoly kérdés, valahol már írtam, hogy ad-e a szálló igazolást, hogy bent volt, (arról nem tud adni, hogy este is bemegy-e), vagy ha reggel kirakták a motyójával, és ül egy padon, akkor is elvihetik-e, ha éjszaka bent volt a szállón. Fogalmam sincs. A commented felett írtam Larry-nak: Nincsen más baj, csak felülről kezdték az építkezést. A tető (a törvény) megvan, de se alap, se falak, de nem gond, majd a rendőrség, bíróság tartja a levegőben a tetőt. És akik a tetőt tartják, nem tudnak mást csinálni közben. A költségkeret nem fog elfogyni, mert úgy használják az adót, ahogy akarják. Legfeljebb bővítik a rendőrség létszámát, ha van kivel. Ha nem akad jelentkező, hozhatnak ukránokat azonnali honosítással rendőrnek erre a célra. Két nap. Ma beterjesztjük a törvényt, holnap megszavazzuk. Rémisztő. (Hú, de hülye vagyok!)<br />
Bircát meg hagyjuk, én is tudom, csak néha annyira irritáló, hogy nem bírom szó nélkül. Én is csak emberből vagyok. (Még ebben az egyszerű kérdésben sem vagyunk képesek összefogni, hogy senki ne szóljon vissza neki, és akkor elveszti a talajt, úgyhogy reménytelen).
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999103
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T17:17:47+02:00
2018-10-21T17:17:47+02:00
Krumpli Bogart
http://blog.hu/user/252392
Csak azt nem értem, hogy ha tényleg van hajléktalan szálló és az tényleg jobb, mint az utca, akkor miért nem mennek beeeeee? Hiszen este 10-ig az utcán is berúghatnak, utána mennek beeeeee, majd reggel kijöhetnek és megint berúghatnak. Sok ember csinálja ezt ugyanígy, akinek van lakása. Miért nem mennek beeeeee? Szálló-tapasztalattal rendelkező észosztó kommenttársaktól várnám a választ, mert nagyon izgat ez a kérdés már évek óta.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999031
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T16:58:02+02:00
2018-10-21T16:58:02+02:00
Attilajukkaja
http://blog.hu/user/53310
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35999001" class="reply_nick_1251155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35999001 );">@HABONYKOMMANDÓ.</a>: <br />
De bátran szóltál, anonim nertárs! Bírom az ilyen nagyszájú álkeresztényeket! :o))))
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35999001
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T16:50:18+02:00
2018-10-21T16:50:18+02:00
HABONYKOMMANDÓ.
http://blog.hu/user/1251155
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35998947" class="reply_nick_648369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35998947 );">@élhetetlen</a>: Igen Orbanek ezt is megoldottak, nem csak pofaztak rola mint a lipsik. Mit erdekel az engem, hogy kutyakajat csinaltak beloluk, vagy a dunaba lottek, a lenyeg hogy nem szarjak ossze koztereket.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35998985
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T16:41:59+02:00
2018-10-21T16:41:59+02:00
Sir Galahad
http://blog.hu/user/54910
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35998859" class="reply_nick_648369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35998859 );">@élhetetlen</a>: Annak érdekében, hogy ennek a párbeszédnek értelme is legyen, javaslom, hogy a szálló körülményeit az utcával vessük össze, ugyanis a hajléktalanok előtt ez a két alternatíva van. Pl: a szállón horkolnak a többiek - az utcán nem, de ott meg van utcazaj. A szállón fűtenek, az utcán nem. A szállón nincs zárható szekrény, de az utcán sincs. Egy előnye van az utcának: ott be lehet rúgni. Ezek után miért nem jobb a szálló? <br />
<br />
Egyébként abban igazad van, hogy a szállók körülményein lehet és kell is javítani. De hogy építsenek nekik hotelt, az túlzás. Zárható szekrényként például elég egy akkora, mint a vasúti megőrző. A személyes holmi - pénz, iratok, ilyesmi - elfér benne, ruhát, cipőt úgyis kap mindig ingyen.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35998963
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T16:36:58+02:00
2018-10-21T16:36:58+02:00
zolia
http://blog.hu/user/663880
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35996751" class="reply_nick_648369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35996751 );">@élhetetlen</a>: Engem még az is érdekelne, hogy este hány órakor kell elfoglalni a szállást? Merthogy szállásra kötelező bevonulni, ezt értem, na de mi van, ha én még kicsit ücsörögni szeretnék, aztán majd utána azért bemennék a szállásra? Vagy este kijárási tilalom van? Meg ugye az életvitelszerű utcán tartózkodást kriminalizálják, na de ha valaki éjszakánként szállón van, nappal viszont az utcán, akkor az ugyanúgy az utcán él életvitelszerűen.<br />
Én is utálom, ha koszos, büdös hajléktalanok szemetelnek, odapiszkítanak valahova, de ha holnap betiltjuk és büntethetővé tesszük a szegénységet, akkor onnantól nem lesz szegénység? A Fidesz ezt az egy nyelvet ismeri, erőből próbál elintézni mindent, aztán csodálkozik, hogy nem sikerül. Valójában neki sincs fogalma sem róla, mit is kellene ezzel a helyzettel kezdeni, de idióta módon azt gondolja, hogy ha parancsba adja, hogy márpedig így lesz, akkor onnantól így lesz. Hát persze. Szerencsére ebben az országban egyébként már rend van, már tényleg csak a bűnöző=hajléktalanokat kell eltakarítani a közterületekről, és akkor itt a kánaán. A rendőrségnek rengeteg fölösleges kapacitása van, tényleg az a legjobb, ha ezt a hajléktalanok basztatására fordítja. Ahol valóban szükség lenne rájuk, oda sajnos egyelőre nem tudnak időben odaérni, épp el vannak foglalva azzal, hogy az egyik hajléktalan=bűnözőt bilincsbe verjék, a cuccait pedig elkobozzák. Kíváncsi leszek, mikor fogy el az erre fordítható költségvetési keret.<br />
Birkával meg fölösleges vitatkoznotok, minden posztban ugyanolyan hülye, miért pont itt lenne kivétel?
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35998947
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T16:33:02+02:00
2018-10-21T16:33:02+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35998679" class="reply_nick_633417" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35998679 );">@Larry Silverstein</a>: „eddig senki sem csinalta meg, most meg el van intezve”. Mi van elintézve? Hogy adott helyről elkergetik őket valahova, szanaszét, ahol már a segítők sem találják meg őket? És az is megoldás lesz szerinted, ha majd titkosítják a megfagyott emberek számát, mert akkor nem lesznek megfagyottak, kihűltek? Rémisztő vagy ezzel a hozzáállással, hogy neked jól megy, akinek nem, az meg dögöljön meg. És még rémisztőbb, hogy nem vagy egyedül. <br />
Nincsen más baj, csak felülről kezdték az építkezést. A tető (a törvény) megvan, de se alap, se falak, de nem gond, majd a rendőrség, bíróság tartja a levegőben a tetőt. És ne mond, hogy a két ágyas lyukakra nincs pénz, mert szerintem, ha egy évnyi TAO-t átirányítanának erre, abból már sok lyuk lehetne, és a fenntartásuk sem lenne drágább, mint a börtönöké. Így kellett volna kezdeni, nem a büntető törvénnyel. Na, de egy nagymenőnek, mint te vagy, ilyen eszébe se jut.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35998877
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T16:11:29+02:00
2018-10-21T16:11:29+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35997317" class="reply_nick_117536" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35997317 );">@maxval balcán bircaman</a>: „Ballib tombolás van”. Nem. A fejedben tombol a maradék két agysejted, ütik egymást rendesen, és ettől egyre gyengébb teljesítményre képesek.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35998859
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T16:04:54+02:00
2018-10-21T16:04:54+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35997249" class="reply_nick_54910" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35997249 );">@Sir Galahad</a>: Attól tartok, nem tudod, mit beszélsz. Nincs olyan kollégium, ahol egy diák nem rendezkedhet be egy fél évre a kijelölt szobában, a kijelölt ágyon, hanem minden éjszaka máshol alszik, másik húsz emberrel együtt. Munkásszálló sincs ilyen. „zárható kis szekrény”. Mennyire kicsi, hogy nyáron elférjenek benne a személyes dolgaid, és a télikabátod, meg az egy pár melegebb cipőd is, vagy az összecsomagolt pakkod? Wizzair kompatibilis kézipoggyásszal élhetnek csak? És a szekrény nem oldja meg azt sem, hogy ha két ember durván horkol, akkor a másik tizennyolc nem alszik. „Az a bajuk, hogy a szállón nem lehet lerészegedni.„. Még ezt a kérdést sem biztos, hogy így kéne kezelni. Van, aki megissza az adagját, aztán lefekszik aludni, és a légynek sem árt. Van, aki az alkoholtól garázda lesz. Na, azt vigyék el garázdaságért. Persze, az általános tilalom, a könnyebb.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35998831
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T15:59:17+02:00
2018-10-21T15:59:17+02:00
sinus67
http://blog.hu/user/528310
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35998679" class="reply_nick_633417" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35998679 );">@Larry Silverstein</a>: <br />
Ennyi erővel csinálhatnának koncentrációs táborokat is, aztán beszórhatnák a hajléktalanokat, az emberi körülmények között gyógyulni akarókat és mindenkit, aki nem tetszik nekik. Korábban mások is - akikben egy csipetnyi empátia sem volt -, így akarták megoldani a "problémákat".
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35998749
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T15:37:23+02:00
2018-10-21T15:37:23+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35997183" class="reply_nick_51585" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35997183 );">@Bisi</a>: Megpróbálom megmagyarázni. Egyszerűsítsünk. A hajléktalanok is emberek. Ahogy @Attilajukkaja: is írta, vannak köztük ilyenek meg olyanok is. És ehhez jönnek a viszonyok. Egy húsz ágyas teremben, ahol minden este másik húsz ember van, ott sokkal nagyobb a csábítás, hogy egy meleg sálat, kabátot lenyúljanak, mert a volt tulaj úgysem találja meg, hogy a tizenkilenc másikból ki volt a tettes. Ha lennének a két személyes lyukak, ahol, ha bejelentkeztél, akkor minden este abba a szobába mehetnél, arra az ágyra, és reggel bezárhatnád, a lopások megszűnnének, mert a szobatársad tudná, hogy te voltál, nem a takarítónőt gyanúsítaná. Az egyéb bűncselekmények, pl. garázdaság, verekedés, ez is könnyebben jön össze, ha húsz különböző embert zárnak össze, mintha csak egy szobatársad lenne, akivel vagy összeszoksz, vagy cserélsz valakivel a szomszédból.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35998679
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T15:22:19+02:00
2018-10-21T15:22:19+02:00
Larry Silverstein
http://blog.hu/user/633417
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35998617" class="reply_nick_528310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35998617 );">@sinus67</a>: de, nagy tettet hajtott vegre, hisz eddig senki sem csinalta meg, most meg el van intezve
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35998617
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T15:03:43+02:00
2018-10-21T15:03:43+02:00
sinus67
http://blog.hu/user/528310
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35998545" class="reply_nick_633417" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35998545 );">@Larry Silverstein</a>: <br />
Ezzel nincs is baj. Szerintem is undorítóak és mocskosak az aluljárók!<br />
De akkor ne azzal jöjjön bárki, hogy micsoda nagy tettet hajt végre megint a fideSS! Nevezze nevén a dolgokat, ne hivatkozzon másokra.<br />
Megtisztítják a budapesti aluljárókat és köztereket a hajléktalanoktól. Pont.<br />
Nem "30 év után végre megoldódik a hajléktalankérdés" szlogenekkel kell tálalni.<br />
Vállalja fel végre a fideSS, hogy semmi köze a kereszténységhez és a szolidaritáshoz! Ennyi!
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35998601
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T15:01:16+02:00
2018-10-21T15:01:16+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35997561" class="reply_nick_698579" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35997561 );">@Szél Bernadett börtönben van már?</a>: Ez van, éjjel egy volt, nem kezdtem előről az adatok kigyűjtését. A 40 maradt meg bennem, ami a női 24 órás. <br />
„Forrás?”. Ezt meg én küldtem át a múltkor. <br />
<a rel="nofollow" href="https://www.bmszki.hu/hu/dozsa-ejjeli-menedekhely">www.bmszki.hu/hu/dozsa-ejjeli-menedekhely</a> <br />
Krízis: Jelenleg 95 nő elhelyezésére van lehetőség, a szobák maximum 20 ágyasak, ez még a reggel kirakós. <br />
Speciális: 40 női ügyfél elhelyezésére van lehetőség, a szobák maximum 10 ágyasak.<br />
Átmeneti szállásra várakozó(k): 26 férőhely (női és férfi férőhely), a szobák 1 ágyasak.<br />
Amit te írsz, az van, az is Dózsa. Ezt a linket küldted te: <a rel="nofollow" href="https://www.bmszki.hu/hu/dozsa-atmeneti-szallas">www.bmszki.hu/hu/dozsa-atmeneti-szallas</a> <br />
„312 egyágyas és 7 kétágyas szobában fogad férfiakat, nőket és párokat”. Ez igaz, de ez is, „a férőhelyek telítettsége miatt azonnali beköltözésre nincs lehetőség, várakozásra kell számítani”. Várakozó szállás meg a másik Dózsában 26 főre van. És, ha megnézed a házirend kettes pontját, ide már a kérelemhez csatolni kell a jövedelemnyilatkozatot is. Pl. aki azért került az utcára, mert elvesztette a munkáját, és nem tudta fizetni a fizetni valót, az ezt nehezen tudja megtenni. Ez jó, hogy van, de azt mondani, hogy ezzel megoldva a hajléktalan kérdés, mert csak be kéne menniük, az azért durva túlzás.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35998545
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T14:47:50+02:00
2018-10-21T14:47:50+02:00
Larry Silverstein
http://blog.hu/user/633417
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35998485" class="reply_nick_528310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35998485 );">@sinus67</a>: Nem lesz megoldva a hajlektalankerdes, mert a valasztok lefossak a hajlektalanokat, csak tiszta koztereket akarnak.<br />
<br />
Ugyhogy hajra fidesz
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35998521
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T14:43:45+02:00
2018-10-21T14:43:45+02:00
sinus67
http://blog.hu/user/528310
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35997849" class="reply_nick_117536" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35997849 );">@maxval balcán bircaman</a>: <br />
Másrészt miért nem olyanra hivatkozol, ahol nem az általánosítás a mérvadó a hajléktalanokkal kapcsolatban, hanem a valódi problémamegoldásra való hajlandóság. Megjegyezve, hogy tökéletes megoldás nincs, de emberségesebb igen!<br />
<br />
Pl.:<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.google.hu/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.bmszki.hu/sites/default/files/fajlok/node-311/luci_gabor_finnorszag_0.pdf&ved=2ahUKEwi-s6z1xpfeAhWysqQKHdHxDH8QFjAAegQIABAB&usg=AOvVaw0EAqVjnhyZwmxxHid8cWMq">www.google.hu/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.bmszki.hu/sites/default/files/fajlok/node-311/luci_gabor_finnorszag_0.pdf&ved=2ahUKEwi-s6z1xpfeAhWysqQKHdHxDH8QFjAAegQIABAB&usg=AOvVaw0EAqVjnhyZwmxxHid8cWMq</a>
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35998485
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T14:37:22+02:00
2018-10-21T14:37:22+02:00
sinus67
http://blog.hu/user/528310
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35997849" class="reply_nick_117536" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35997849 );">@maxval balcán bircaman</a>: <br />
Ki nem sz@rja le, hogy a németeknél, vagy a Marson mi van? Nem ezt kérdeztem!<br />
Megoldódik a hajléktalankérdés, vagy nem? Lesz továbbra is hajléktalan, vagy sem? Ugyanis a hajléktalankérdés megoldása az ez! Csökken, vagy megszűnik a hajléktalanság! Ha X hely helyett Y helyen lesz a hajléktalan, az nem problémamegoldás, hanem a szőnyeg alá söprés!
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35998359
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T14:05:40+02:00
2018-10-21T14:05:40+02:00
Sir Galahad
http://blog.hu/user/54910
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35997923" class="reply_nick_899327" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35997923 );">@Máttyáskirály</a>: Nem mondtam, hogy nincsenek kivételek. Vannak. Ők azok, akik karhatalom nélkül is hajlandóak bemenni a szállóra, és igénybe venni a tisztálkodás, a tiszta ruha vételezésének lehetőségét. De - mint magad is írod - a hajléktalanok egy jelentős részének az az indoka, amit leírtam. És úgy tapasztalom, ők vannak erős többségben.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35998349
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T14:04:19+02:00
2018-10-21T14:04:19+02:00
Gyurcsány Ferenc
http://blog.hu/user/1394549
A hajléktalanokat, veréssel, szemkilövetéssel, lovasrohammal kéne kényszeriteni, hogy bemenjenek a szállokra. Ha kell naponta akár többször is jol megverni, könnygázzal lefujni elöbb utobb megunnák, és bemenének.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35997923
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T12:12:11+02:00
2018-10-21T12:12:11+02:00
Máttyáskirály
http://blog.hu/user/899327
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35997249" class="reply_nick_54910" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35997249 );">@Sir Galahad</a>: <br />
"Az a bajuk, hogy a szállón nem lehet lerészegedni..." - valóban, egy jelentös részének ez az indok.<br />
De mielött általános és megingathatatlan bölcsesség tudatában hátradölnénk javasolok egy látogatást a menedék alapitványnál, némi beszélgetést (én megtettem) az ott megjelenö hajléktalanokkal valamint a megkapaszkodott ex-hajléktalanokkal, hogy tölük hallgasd meg miért élnek így.. s mindjárt rájövûnk ez egy kicsit árnyaltabb mint hajléktalan=alkoholista bünözö fotelbölcsesség.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35997881
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T12:00:04+02:00
2018-10-21T12:00:04+02:00
Láblógató
http://blog.hu/user/1194823
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35997561" class="reply_nick_698579" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35997561 );">@Szél Bernadett börtönben van már?</a>: "A jelentkezéshez érvényes, fényképes igazolvány szükséges. A túljelentkezés miatt érdemes reggel 7.30-ra érkezni és a kapuban sorba állni.<br />
<br />
Tájékoztatjuk a Dózsa Átmeneti Szállásra jelentkező ügyfeleket, hogy a férőhelyek telítettsége miatt azonnali beköltözésre nincs lehetőség, várakozásra kell számítani. A bekerülés várható idejéről a FET-en kaphatnak részletesebb tájékoztatást."
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35997849
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T11:52:49+02:00
2018-10-21T11:52:49+02:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35997841" class="reply_nick_528310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35997841 );">@sinus67</a>: <br />
<br />
Kapaszkodj meg, de még Németországban is ez van: az utcán élő embert rendőri kényszerrel viszik el a hajléktalanszállóra.<br />
<br />
Nem megoldás az utcán lakni, s ezt csak úgy lehet megakadályozni, ha az állam fellép erőszakkal.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35997841
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T11:50:53+02:00
2018-10-21T11:50:53+02:00
sinus67
http://blog.hu/user/528310
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35997317" class="reply_nick_117536" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35997317 );">@maxval balcán bircaman</a>: <br />
Attól, mert a rendőrök vegzálják őket a bíróság meg rapid dönt, nem lesz a hajléktalanság megoldva Te szerencsétlen. A hajléktalan azt jelenti nincs hol laknia. A bírósági ítélet arról szól, hogy kap lakhatást?<br />
Mi oldódik meg attól, hogy nem a Blahán fog feküdni az aluljáróban, hanem a külvárosi részeken, vagy bárhol máshol? Ezzel az aluljárókban lévő hajléktalan jelenlét oldódik meg, nem a hajléktalanság!
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35997835
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T11:49:48+02:00
2018-10-21T11:49:48+02:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35997469" class="reply_nick_279908" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35997469 );">@miketbeszéltek</a>: <br />
<br />
Ez nem tüneti kezelés.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35997561
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T10:40:14+02:00
2018-10-21T10:40:14+02:00
Nagykörúton túli magyar
http://blog.hu/user/698579
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35996751" class="reply_nick_648369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35996751 );">@élhetetlen</a>: <br />
"40 fő a befogadó képesség, tehát kifutásos alapon üresedik csak hely"<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.bmszki.hu/hu/dozsa-atmeneti-szallas">www.bmszki.hu/hu/dozsa-atmeneti-szallas</a><br />
312 egyágyas és 7 kétágyas szobában fogad férfiakat, nőket és párokat. A 326 férőhely a téli időszakban további 12 férőhellyel bővül.<br />
<br />
Nem tudom, hol láttad a 40 főt, én ezt linkeltem akkor.<br />
<br />
"mert a várakozás több hónap"<br />
Forrás? Vagy ezt is tizedeljem, hogy megkapjam a valós számot?<br />
<br />
Tény, hogy mindig lehet javítani a szolgáltatáson, a férőhelyek számán. Sőt, kell is. Hiltont azért ne várjanak már el. De amíg nincs rá igény, nem mennek be a szállóra, mert ott szabályok szerint kellene élniük, addig minek álljon ott a pl. 20 üres ágy helyett 100-200-500?? Mire lenne jó? Semmire.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35997469
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T10:10:54+02:00
2018-10-21T10:10:54+02:00
miketbeszéltek
http://blog.hu/user/279908
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35997317" class="reply_nick_117536" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35997317 );">@maxval balcán bircaman</a>: <br />
Megjött a másik véglet. tünetek kezelése nem egyenlő a gyógyítással, bár szükséges lehet. -Elszólás, hogy a kommunizmust sírod vissza (egyházi emberként!)
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35997345
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T09:37:06+02:00
2018-10-21T09:37:06+02:00
Larry Silverstein
http://blog.hu/user/633417
kamuposzt
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35997317
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T09:29:57+02:00
2018-10-21T09:29:57+02:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
Ballib tombolás van: 30 év után a kormányzat kezdi megoldani a hajléktalankérdést.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35997249
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T08:59:05+02:00
2018-10-21T08:59:05+02:00
Sir Galahad
http://blog.hu/user/54910
Szerintem nincs azzal semmi baj, hogy a hajléktalanszállókon egyszerre többen vannak. Olyan a munkásszálló is, meg a kollégium is. A körülményeken, a tisztaságon nyílván lehetne javítani, és azzal is egyetértek, hogy minden ágy mellé kéne egy zárható kis szekrény a személyes holmiknak. Érdekes módon azonban ezt nem szokták követelni a hajléktalanpártiak. Beszéljünk világosan: a hajléktalanok nem azért nem mennek a szállóra, mert ott nem jók a körülmények. Az utcán sem jobbak a körülmények. Az a bajuk, hogy a szállón nem lehet lerészegedni.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35997209
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T08:36:47+02:00
2018-10-21T08:36:47+02:00
Attilajukkaja
http://blog.hu/user/53310
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35997183" class="reply_nick_51585" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35997183 );">@Bisi</a>: <br />
"Akkor hogy is van ez?"<br />
Gondolom úgy, hogy a hajléktalanok is csak olyan mértékben rendesek, becsületesek, mint a hajlékkal rendelkezőek: vannak köztük ilyenek meg olyanok is. De sajnos nem azért kriminalizálják azokat, akik lopnak, hanem kollektíven azért, mert sincs otthonuk.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35997195
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T08:30:56+02:00
2018-10-21T08:30:56+02:00
Attilajukkaja
http://blog.hu/user/53310
Szerencsétlen vagy szegény emberek nyilvános meghurcolása, megalázása semmilyen indokkal sem elfogadható!<br />
<br />
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35997143" class="reply_nick_1385615" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35997143 );">@tamask</a>: <br />
"Ha a kormány a stadionokra, önjáró gyerekeik feltőkésítésére, lakájmédiára, vadászkastélyokra, Lőrinc és a haverok repülőútjaira, ukrán vendégmunkások toborzására költene tízmilliádokat évente, akkor két éven belül minden hajléktalannak és nyomorgó családnak lenne normális fedél a feje felett."<br />
Egyetértek! De a NER nem a szegényeknek, elesetteknek kedvező rendszer, hanem egy álkaresztény, álnacionalista tolvaj maffia.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35997183
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T08:27:54+02:00
2018-10-21T08:27:54+02:00
Bisi
http://blog.hu/user/51585
A hajléktalanok rendes emberek és nem szabadna ilyen törvényekkel kriminalizálni őket, viszont a szállókon meg szerintük sok a bűncselekmény. Akkor hogy is van ez?
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35997143
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T08:15:56+02:00
2018-10-21T08:15:56+02:00
tamask
http://blog.hu/user/1385615
Az utcán élést, ha van aleternatívája, akkor lehet tiltani. Az a baj, hogy az alternatíva sok helyen nem létezik, illetve nem biztonságos. A hajléktalanszállókon rengeteg a bűncselekmény.<br />
<br />
Ha a kormány a stadionokra, önjáró gyerekeik feltőkésítésére, lakájmédiára, vadászkastélyokra, Lőrinc és a haverok repülőútjaira, ukrán vendégmunkások toborzására költene tízmilliádokat évente, akkor két éven belül minden hajléktalannak és nyomorgó családnak lenne normális fedél a feje felett. A hangsúly a normálison van. Nem a pusztába épített, közlekedéstől, szolgtatásoktól elvágott, silány minőségű nyomortelepről beszélek.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35996825
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T02:03:14+02:00
2018-10-21T02:03:14+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35996757" class="reply_nick_279908" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35996757 );">@miketbeszéltek</a>: Nem érted. Aki még nem zakkant bele a viszonyaiba, az lehet, hogy szeretne kitörni, de mivel az nem megy, hogy összekoldul egy albérletre valót, hogy el tudjon indulni, és egy tömegszállásról indulva, ahol esetleg összeszedett valamit, hátán a motyójával, nem tud elhelyezkedni. Ezt rózsaszín lipsi szemüveg nélkül is beláthatnád. A lepukkantakat meg kezelni kéne. Nagy hiba volt bezárni az OPNI-t pl., ami a libsik hibája volt, de a mostani kormány már helyrehozhatta volna 8 év alatt. Felújítás, újra nyitás, vagy valami hasonló létrehozása. Nem? Az akármilyen kisebbség… Most már menjünk bele ebbe is. Mit vársz egy hatéves gyerektől, akinek nem adtak még mesekönyvet sem a kezébe? Legyen elszánt, és akarjon kitörni? Mindegy, melyik oldal, mindegyik elkúrt egy csomó pénzt erre, csak nem épeszűen. Ha az általános iskola első három évében külön foglalkoznának a hátrányos helyzetű gyerekekkel (és ez nem csak a kisebbség), nem szegregálnák őket, csak délutánra lenne egy külön, nem már szétszakadt tanár, akivel átveszik az anyagot, és amit nem értenek, azt átbeszélnék, mert otthon ez nem megy, akkor másnap „szinten” lennének. Ha ezt nem kapják meg, és harmadikra nem tanulnak meg értően olvasni, számolni, akkor persze, hogy azzal ütik el az órát, hogy renitenskednek, mert már régen elvesztették a fonalat. Ha ezt megkapnák, állítom, hogy a gyerekek fele legalább menthető lenne. Na, de erre eddig senki nem költött. És ezt sem lipsi szemüvegen keresztül látom így, csak józan ésszel.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35996757
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T01:09:51+02:00
2018-10-21T01:09:51+02:00
miketbeszéltek
http://blog.hu/user/279908
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35996751" class="reply_nick_648369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35996751 );">@élhetetlen</a>: Igazad van. Csak abban nem, hogy a "lipsi" rózsaszín szemüveg nem veszi észre, hogy esetleg egy -akármilyen- kisebbség maga sem akar kitörni, és minden esetben a többséget hibáztatja. -Persze nehéz definiálni, mi az "önhiba" és mi az áldozati szerep, de ez a törvény és gyakorlat ugyanúgy nem tesz különbséget, mint a "lipsi" gondolkozásmód...
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35996751
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T01:03:06+02:00
2018-10-21T01:03:06+02:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35996537" class="reply_nick_102455" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35996537 );">@Lámlenge</a>: Azért ezen a „normálison” elgondolkodhatnál. Szerinted lehet úgy élni, hogy húsz ágyas szobában, minden este más emberekkel összezárva alszol, reggel kiraknak cuccostól, és este ez előről? (az már csak vicc, hogy az éjjeli menedék ad reggel igazolást, hogy ott voltál, vagy, ha motyóddal ülsz a padon, akkor mindenképpen elvihetnek?)<br />
Két alapvető réteg van, az egyiknek egy munkásszálló minőségű lyuk kéne, ahova „hazamehet”, amit zárhat, ahol megfürödhet, ott hagyhatja a cuccát, akár közmunkára, vagy munkára is jelentkezhet, mert ez, hátán a batyuval nem megy. A másik, a már károsodott réteget kezelni kéne, de ez sem megoldott. A börtön egyik rétegen sem segít. Pár napja két napig vitatkozott velem valaki, vágta be a linket, a Dózsa szállóról, hogy nézzem meg, 11400 ft-ért már ott lakhatnak egy ágyas szobában. Mit akarok, a Hiltont? Csak azt nem nézte meg, hogy ez a harmadik fokozat, az alap a húszágyas, aztán kérvényezheted a harmadikat, majd a bizottság eldönti, (40 fő a befogadó képesség, tehát kifutásos alapon üresedik csak hely). Akire a bizottság rábólint, az kap átmenetileg jobb szállást, mert a várakozás több hónap, de ez egy szűk réteg, és nem kezelésre szorulók. És ne mond, hogy a két ágyas lyukakra nincs pénz, mert szerintem, ha egy évnyi TAO-t átirányítanának erre, abból már sok lyuk lehetne, és a fenntartásuk sem lenne drágább, mint a börtönöké. Így kellett volna kezdeni. A betegeket meg kezelni kéne. Az hogy az előző kormány bezárta az OPNIt 10 éve, az nem mentség a mostaninak arra, hogy elmeroggyantak tömegei vannak az utcán, (nem csak a hajléktalanok), és öregasszonyokkat lökdösnek a villamos alá. Bocs, jól felhúztam magam megint.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35996739
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-21T00:36:48+02:00
2018-10-21T00:36:48+02:00
miketbeszéltek
http://blog.hu/user/279908
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany?full_commentlist=1#c35996653" class="reply_nick_1379503" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35996653 );">@CSAK A HALOTT LIPSI A JÓ LIPSI</a>: <br />
"Az osszes rohadek lipsit le kene loni, hajlektalanjaikkal, meg a arabjaikkal egyutt."<br />
<br />
Mivel konzervatív ember így nem beszél, Te is a lipsi kategóriába tartozol (esetleg a sztálinista kommunistákéba).Saját magadra is ítéletet mondtál.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35996691
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-20T23:58:19+02:00
2018-10-20T23:58:19+02:00
Máttyáskirály
http://blog.hu/user/899327
Jó hogy a magyar rendörségnek/bíróságnak ez lett a legfontosabb dolga, egy emberként példás gyorsasággal minden eröt bevetve intézkednek, ítélkeznek.... mricsinél valahogy nem sikerül.... emberölésre nem ugrik így a yard.<br />
Egyetértek a hajléktalanság felszámolásával, de annak nem a büntetés az eszköze. A mozgássérülteket is büntessūk a forgalom akadályozásáért, ha nem tudnak a lépcsön felmenni.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35996605
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-20T23:24:38+02:00
2018-10-20T23:24:38+02:00
Nagykörúton túli magyar
http://blog.hu/user/698579
Elképesztő! Mi lesz a következő lépés?<br />
"Bűnöző" lesz mindenki, aki pl. nem kapcsolja be a biztonsági övét a kocsiban?
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35996537
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-20T23:09:25+02:00
2018-10-20T23:09:25+02:00
Lámlenge
http://blog.hu/user/102455
Jók ezek a cikkek. A közösség kedvencei, a lakók barátai, igazán kár, hogy normális szállásra kellene menniük, ahol nem fagynak meg. “Egy igazság van.”
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/19/_idehoztak_mint_egy_sorozatgyilkost_birosagi_targyalasok_es_levelkuldo_kampany/full_commentlist/1#c35993075
Válasz erre: „Idehoztak, mint egy sorozatgyilkost” - bírósági tárgyalások és levélküldő kampány
2018-10-20T09:44:55+02:00
2018-10-20T09:44:55+02:00
Empatikus Állatbarát
http://blog.hu/user/1229859
Ez fasizmus!
https://avarosmindenkie.blog.hu/2019/01/15/eletvitelszeru_kozteruleten_tartozkodas_miatt_inditott_szabalysertesi_eljarasok_statisztika/full_commentlist/1#c35969785
Válasz erre: Életvitelszerű közterületen tartózkodás miatt indított szabálysértési eljárások - statisztika
2018-10-15T01:24:09+02:00
2018-10-15T01:24:09+02:00
tiriti
http://blog.hu/user/333214
Ha a hajléktalanoknak lenne egy szerződésük arról, hogy a cuccaikat bérlik, tehát az másvalaki tulajdona, akkor nem lenne joga az államnak azokat megsemmisíteni, hiszen a tulajdonos nem az utcán él. S ha mégis megteszi, akkor lehetne perelni. Nyilván ez nem old meg sok mindent, csak max egy kicsit megnehezíti a hatóság dolgát.<br />
Mi a véleményetek?
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol/full_commentlist/1#c35959425
Válasz erre: Börtönbe zárni a szegénységet - A Város Mindenkié álláspontja a szabálysértési törvény módosításáról
2018-10-12T13:02:26+02:00
2018-10-12T13:02:26+02:00
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol?full_commentlist=1#c35959131" class="reply_nick_54910" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35959131 );">@Sir Galahad</a>: erről eszembe jut a TASZ szenvedélyes posztja a szegény, sínylődő rabok börtönkörülményeinek mihamarabbi javításáról, annak is hasonló osztatlan sikere volt :))))
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol/full_commentlist/1#c35959205
Válasz erre: Börtönbe zárni a szegénységet - A Város Mindenkié álláspontja a szabálysértési törvény módosításáról
2018-10-12T11:55:47+02:00
2018-10-12T11:55:47+02:00
Viszlát és kösz a halakat
http://blog.hu/user/821004
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol?full_commentlist=1#c35959131" class="reply_nick_54910" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35959131 );">@Sir Galahad</a>: Nem azért kapják a fizetésüket, hogy elolvassák, felfogják ésa elfogadják a többségi véleményt. <br />
<br />
Elvennéd a kenyeret a gyermekeik szájából? :)
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol/full_commentlist/1#c35959159
Válasz erre: Börtönbe zárni a szegénységet - A Város Mindenkié álláspontja a szabálysértési törvény módosításáról
2018-10-12T11:46:20+02:00
2018-10-12T11:46:20+02:00
Berelhetoreklamfelulet
http://blog.hu/user/1282141
<a href="https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol?full_commentlist=1#c35958767" class="reply_nick_428558" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35958767 );">@GiaMarie</a>: <br />
Pontosan ez a helyes hozzáállás.<br />
Az összes ilyen söpredéket oda kell pakolni, ahol ezek az állatvédők élnek.<br />
<br />
EZ MINDENKINEK jó.<br />
-A normális emberke megszabadulnak a problémától.<br />
-A csöes nyugodtan élhetnek ott.<br />
-És az aktivisták is örülhetnek, hiszen a védenceit ott nem bántja senki.<br />
<br />
MINDENKI NYER
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol/full_commentlist/1#c35959131
Válasz erre: Börtönbe zárni a szegénységet - A Város Mindenkié álláspontja a szabálysértési törvény módosításáról
2018-10-12T11:37:52+02:00
2018-10-12T11:37:52+02:00
Sir Galahad
http://blog.hu/user/54910
Az előttem szólók elég jól körbejárták a kérdéskört és megfogalmazták a széles közvélemény álláspontját az üggyel kapcsolatban. Kíváncsi volnék, a szerzők, illetve a szervezet aktivistái olvassák-e a hozzászólásokat? Ha igen, nem tűnik fel nekik, hogy olyasmit erőltetnek, amire senki sem vevő?
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol/full_commentlist/1#c35958859
Válasz erre: Börtönbe zárni a szegénységet - A Város Mindenkié álláspontja a szabálysértési törvény módosításáról
2018-10-12T10:34:22+02:00
2018-10-12T10:34:22+02:00
Viszlát és kösz a halakat
http://blog.hu/user/821004
"ha arra kényszerülsz, hogy az utcán élj, és nem fogadod el a szociális ellátást, akkor a börtönt kockáztatod"<br />
<br />
Ha arra kényszerülsz, hogy az utcán közlekedj és nem fogadod el a KRESZ-t akkor a börtönt kockáztatod.<br />
<br />
DIKTATÚRA
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol/full_commentlist/1#c35958767
Válasz erre: Börtönbe zárni a szegénységet - A Város Mindenkié álláspontja a szabálysértési törvény módosításáról
2018-10-12T10:05:35+02:00
2018-10-12T10:05:35+02:00
GiaMarie
http://blog.hu/user/428558
Hát, skacok, ez nem jött be. Tényleg ideje lenne oda kapni, ahol mások az agyukat tartják. A mi kis városunkban is volt egy ilyen aktivista hölgyemény, aki írkálta a jegyzőnek a könnymaszatos kis kiáltványait a hajléktalan emberek jogairól, mikor helyi rendelet érkezett az országoshoz. Ezután pár héttel, mit tesz isten a védencei bekvartélyozták magukat egy elhagyott gazdasági épületbe a hölgy lakóhelye környékén, majd az ottani park padján fogyasztották napi kannásbor adagjukat, és végezték el szükségleteiket. Ugyanaz a hölgy, aki minden embertelen népirtónak elhordta a képviselő testületet a rendelet elfogadása miatt, ezután nem győzte kérni, hogy alkalmazzák. Majd egy jó humorú önkormányzati dolgozó válaszlevelében megpendítette, hogy jól érti-e, hogy akkor most a kisasszony azon rendelet alkalmazásáért vinnyog, aminek az eltörlését követelte pár hónapja? Ezen is megsértődött. Egyeseknek semmi sem jó :D
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol/full_commentlist/1#c35958685
Válasz erre: Börtönbe zárni a szegénységet - A Város Mindenkié álláspontja a szabálysértési törvény módosításáról
2018-10-12T09:49:22+02:00
2018-10-12T09:49:22+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
Amúgy, ha ebben a helyzetben a jogvédõk azért tüntetnének, hogy legyenek emberi körülmények és elég férõhely a szállásokon, akkor még egyet is értenék velük. De azzal, hogy az utcán alvás alkotmányos jogát védik, pont azoknak ártanak akiken segíteni hivatottak.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol/full_commentlist/1#c35958515
Válasz erre: Börtönbe zárni a szegénységet - A Város Mindenkié álláspontja a szabálysértési törvény módosításáról
2018-10-12T08:56:32+02:00
2018-10-12T08:56:32+02:00
"ha arra kényszerülsz, hogy az utcán élj, és nem fogadod el a szociális ellátást, akkor a börtönt kockáztatod" - hát fogadd el. Problem solved.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol/full_commentlist/1#c35958501
Válasz erre: Börtönbe zárni a szegénységet - A Város Mindenkié álláspontja a szabálysértési törvény módosításáról
2018-10-12T08:50:52+02:00
2018-10-12T08:50:52+02:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
Éppen a hajléktalanság megoldását segíti az új jogszabály.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol/full_commentlist/1#c35958469
Válasz erre: Börtönbe zárni a szegénységet - A Város Mindenkié álláspontja a szabálysértési törvény módosításáról
2018-10-12T08:42:40+02:00
2018-10-12T08:42:40+02:00
Empatikus Állatbarát
http://blog.hu/user/1229859
Nincs vmilyen törvény arra, h milyen ellátásra JOGOSULT a fedél nélkülivé vált ember? Valóban MINDEN minősíthetetlen ellátást kötelező elfogadnia elzárás terhe mellett? Pl. nincs törvény minimum négyzetméterre, vagy hogy legyen ablak a helységen amibe elhelyezik, stb...
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol/full_commentlist/1#c35958455
Válasz erre: Börtönbe zárni a szegénységet - A Város Mindenkié álláspontja a szabálysértési törvény módosításáról
2018-10-12T08:33:44+02:00
2018-10-12T08:33:44+02:00
Berelhetoreklamfelulet
http://blog.hu/user/1282141
Figyelj, ha te szeretnéd, hogy legyen lakásuk, minden lehetőséged meg van arra, hogy a SAJÁT házadba a SAJÁT pénzeden annyit eltarts amennyit szeretnél.<br />
<br />
De az én pénzemből ne akarj eltartani senkit, és ELVÁROM, hogy ha már fizetem a nem kevés adót, akkor el legyenek takarítva a közterekről az efféle semmirekellők.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol/full_commentlist/1#c35958395
Válasz erre: Börtönbe zárni a szegénységet - A Város Mindenkié álláspontja a szabálysértési törvény módosításáról
2018-10-12T08:14:54+02:00
2018-10-12T08:14:54+02:00
kvadrillio
http://blog.hu/user/294509
ADJANAK NEKIK IS AZ UNIÓS MILLIÁRDOKBÓL VISSZA NEM TÉRÍTENDŐ TÁMOGATÁSOKAT, MINT EDDIG ADTAK A MILLIOMOS-MILLIÁRDOSOKNAK !<br />
<br />
NEMÁÁÁM A CSÓRÓKNAK KÖNYÖRADOMÁNYOKAT, MORZSÁKAT, AZ ORBÁNFANOKNAK, AZ ÉLŐSKÖDŐKNE MEG MILLIÓKAT AZ UN IÓS MILLIÁRDOKBÓL FOLYAMATOSAN.........................................<br />
<br />
EZT A FASZ VILÁGOT KI TALÁLTA KI A MAGYAROKNAK IS ??? HE ? MEG...KELL...SZŰNTETNI ! TÖKÖM TELEVELE !!!!!!!!!
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol/full_commentlist/1#c35958295
Válasz erre: Börtönbe zárni a szegénységet - A Város Mindenkié álláspontja a szabálysértési törvény módosításáról
2018-10-12T07:29:31+02:00
2018-10-12T07:29:31+02:00
DFK
http://blog.hu/user/148783
Először is a város nem mindenkié, hanem azoké akik adójából fenntartják.<br />
Másodszor ha 60 napra elzárják a hajlékonyt, akkor 60 napig van fedél a feje felett (a mi adónkból). Ja, ott szigorú szabályok vannak, amit nem akarna betartani...<br />
Harmadszor, besírok ezen a felmerül a kényszermosdatáson. Ez egy közegészségügyi kérdés.<br />
Negyedszer, a kedves "jogvédők" lesznek szívesek minden nap takarítani és fertőtleníteni a hajlékonyak után. A saját pénzükből.<br />
Ötödször, az én jogomat ki védi meg? Jogom van ahhoz, én és a gyerekeim az adómból fenntartott buszon, villamoson ne a hajlékonyak által hugyfoltossá tett ülésen üljek, hogy az aluljáróban ne a hajlékonyak szarkupacát kerülgessük, egyáltalán ne őket kerülgessük.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol/full_commentlist/1#c35958269
Válasz erre: Börtönbe zárni a szegénységet - A Város Mindenkié álláspontja a szabálysértési törvény módosításáról
2018-10-12T07:19:29+02:00
2018-10-12T07:19:29+02:00
Exploiter
http://blog.hu/user/463166
Minden mindenkié.<br />
Hurrá.<br />
<br />
Vagy nem értem a jelmondatot, vagy visszatért marx álruhában.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol/full_commentlist/1#c35958267
Válasz erre: Börtönbe zárni a szegénységet - A Város Mindenkié álláspontja a szabálysértési törvény módosításáról
2018-10-12T07:18:21+02:00
2018-10-12T07:18:21+02:00
Olliék
http://blog.hu/user/1321337
A szegény és a hajléktalan között azért òriàsi a különbség. A szegény minden segítséget elfogad, a hajléktalan a szocializàciòs hiànyossàgok miatt mindent elutasít. Ha adsz egy lakàst egy hajléktalannak aki 20+ éve az utàn élt, nem fog magàtòl egyik napról a màsikra élni az összkomfort lehetóségeivel. Kb ezek miatt nem megy szàllòra sem. <br />
Szocializàlni kell őket. Nem irodai adminisztràtorbòl kell nyolc egy szàllòra az egy szociàlis munkàs mellé, hanem fordítva. Hatékonyabb lenne szakembereket felvenni, maszatolòs munkakörök helyett.
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol/full_commentlist/1#c35958221
Válasz erre: Börtönbe zárni a szegénységet - A Város Mindenkié álláspontja a szabálysértési törvény módosításáról
2018-10-12T06:52:31+02:00
2018-10-12T06:52:31+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
Budapest nem lesz tele koszos, részeg, maga alá hugyozó hajléktalannal. Némelyiknél még a kényszermosdatás lehetősége is felmerül. Diktatúra!
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol/full_commentlist/1#c35958197
Válasz erre: Börtönbe zárni a szegénységet - A Város Mindenkié álláspontja a szabálysértési törvény módosításáról
2018-10-12T06:23:37+02:00
2018-10-12T06:23:37+02:00
különvélemény
http://blog.hu/user/181269
"Az eljárás során a rendőrség “gondoskodik az elkövető tisztálkodásáról és tiszta ruhával történő ellátásáról,” ami miatt felmerül a kényszermosdatás lehetősége."<br />
<br />
LOL
https://avarosmindenkie.blog.hu/2018/10/11/bortonbe_zarni_a_szegenyseget_a_varos_mindenkie_allaspontja_a_szabalysertesi_torveny_modositasarol/full_commentlist/1#c35958139
Válasz erre: Börtönbe zárni a szegénységet - A Város Mindenkié álláspontja a szabálysértési törvény módosításáról
2018-10-12T05:16:05+02:00
2018-10-12T05:16:05+02:00
Bkkzol
http://blog.hu/user/1301680
Nem hiszek a "város mindenkié" szövegben. Különösen abba a megosztásban, hogy az egyik része (nagyobb) hozzájárul (adójával, tettlegesen) a város megóvásához, szépítéséhez a másik része a szó szoros értelmében belesz.rik!<br />
A civil mozgalmak és egyesületek is kampányszerűen szétszórnak pár mázsa élelmiszert az aluljárókban és gyorsan visszaszaladnak a belbudai kávézókba.<br />
Tessék szépen visszamenni lapáttal, fertőtlenítővel, kefével!!!<br />
Nem tudom sajnálni, támogatni azokat a hajléktalanokat akik nem fogadják el a szállást ,mert nem lehet inni, fürödni kell... nem kapnak 2 ágyas szobát illetve nem viheti a háziállatát... A szociális szállás nem több csillagos szállodai szolgáltatás (jelentős részében ott sincs háziállat vagy dohányzás).